Poniedziałek: 10:00 - 16:00, wtorek - piątek: 8:00 - 16:00

Podziękowania

Eventy

 

Kieliszki do wina to nieodłączny element wyposażenia każdej winiarni, restauracji czy domowej kolekcji. Znajdziesz tu kieliszki do wina w różnych pojemnościach od 190 ml do 850 ml.

Kieliszki do wina wykonane są z różnych materiałów, najczęściej spotyka się szkło, jednak dostępne są również kieliszki z kryształu, a nawet z tworzyw sztucznych. Kieliszki do wina zazwyczaj są cienkie i lekkie, a ich kształt i pojemność mają wpływ na sposób, w jaki wino jest degustowane. Dlatego też warto zainwestować w dobrej jakości kieliszki, które pozwolą na pełne doświadczenie smakowe podczas degustacji ulubionego wina.

Terminy prezentacji:

- 12-15.11.2024 godziny 13:00 do 15:00
- 19-21.11.2024 godziny 13:00 do 15:00
- 26-27.11.2024 godziny 13:00 do 15:00

W tych dniach przedstawimy Państwu 5 - GWIAZDOWE SZKŁO PRZEZNACZONE DO HOTELI I RESTAURACJI

wino

Dostępne są w wielu rozmiarach i kształtach, a każdy z nich jest dedykowany do określonego typu wina, tak aby wydobyć z niego pełnię smaku i aromatu. Najpopularniejsze kieliszki do wina to te przeznaczone do czerwonego i białego wina, ale istnieją również dedykowane kieliszki do konkretnych rodzajów win, sherry czy porto.

Serdecznie zapraszamy do naszej siedziby firmy na prezentacje kieliszków i zapoznania się do jakiego rodzaju wybierzmy kieliszki do wina czerwonego, białego i szampana.

szklo rona 1

szklo rona 2

Wybrane realizacje

Rok 2023

  • Restauracja MUGA Poznań Projekt, dostawa wyposażenie i montaż zaplecza kuchennego
  • STRADOM HOUSE (Mariot Autograph Collection) Kraków dostawa wyposażenie i montaż zaplecza kuchennego
  • ŻABKA Małopole Kantyna Projekt, dostawa wyposażenie i montaż zaplecza kuchennego
  • ROTEC Środa Śląska Kantyna Projekt, dostawa wyposażenie i montaż zaplecza kuchennego
  • VIBRACOUSTIC Środa Śląska Kantyna Projekt, dostawa wyposażenie i montaż zaplecza kuchennego
  • Szpital wojewódzki Sosnowiec kuchnia Projekt, dostawa wyposażenie i montaż zaplecza kuchennego
  • Restauracja MUGA Poznań Projekt, dostawa wyposażenie i montaż zaplecza kuchennego
  • Dom Pielgrzyma – Gostyń Projekt, dostawa wyposażenie i montaż zaplecza kuchennego
  • Hotel Ibis Styles – Warszawa ul. Poleczki Projekt, dostawa wyposażenie i montaż zaplecza kuchennego

 

Rok 2022

  • ORPEA Wrocław dostawa wyposażenie i montaż zaplecza kuchennego
  • Restauracja SOPOT (Rekeep) dostawa wyposażenie i montaż zaplecza kuchennego
  • Hotel VERTE (Mariot Autograph Collection) Warszawa Projekt, dostawa wyposażenie i montaż zaplecza kuchennego
  • PLAYTIKA Warszawa dostawa wyposażenie i montaż zaplecza kuchennego
  • Hotel Altus Palace Wrocław - Projekt, dostawa wyposażenie i montaż zaplecza kuchennego

    Ośrodek szkoleniowy LECH KKS we Wronkach dostawa wyposażenie i montaż zaplecza kuchennego
  • Restauracja Lśnienie Poznań Projekt, dostawa wyposażenie i montaż zaplecza kuchennego
  • Restauracja Rusałka – Bar – Poznań dostawa wyposażenie i montaż baru
  • Kuchnia w International School Of Poznań Projekt, dostawa wyposażenie i montaż zaplecza kuchennego
  • Zamek Książ - Kawiarnia dostawa wyposażenie i montaż zaplecza kuchennego

Jak przetwarzamy twoje dane?

Panagastro Sp z o.o. przywiązuje szczególną wagę do poszanowania prywatności oraz ochrony danych osobowych. Każda osoba ma prawo wiedzieć jakie dane pozyskujemy, gdzie je przechowujemy, w jaki sposób z nich korzystamy, w jakim celu, oraz jakie jest ich źródło oraz okres przechowywania.

 

Informacje związane z przetwarzaniem danych osobowych.

Niniejszym informujemy Panią / Pana, że przetwarzamy Pani / Pana dane osobowe.

Administrator danych osobowych: Administratorem Pani / Pana danych osobowych jest: Panagastro Sp z o.o. z siedzibą w Poznaniu (60-692) przy ul. Wł. Pniewskiego 16, NIP 7780043772, REGON 142636593, KRS 144430, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Cele i podstawy przetwarzania. Dane przetwarzane są w następujących celach:

  1. wykonanie zawartej z nami umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
  2. przechowywanie dokumentacji rachunkowej (art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
  3. cele archiwalne (dowodowe) na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów oraz w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, co jest naszym prawnie uzasadnionym interesem (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
  4. cele marketingowe oraz analityczne (art. 6 ust .1 lit.a, lit.f A RODO)

Odbiorcy danych. Dbamy o zapewnienie poufności Pani / Pana danych osobowych i ograniczamy przetwarzanie ich przez inne podmioty. Jednak z uwagi na konieczność zapewnienia nam odpowiedniej organizacji np. w zakresie infrastruktury informatycznej czy bieżących sprawach dotyczących naszej działalności, jako przedsiębiorcy, możemy udostępniać naszym podwykonawcom, czyli podmiotom, z których usług korzystamy przetwarzanie niektórych danych osobowych.

Pani / Pana dane osobowe mogą być przekazywane następującym kategoriom odbiorców:

  1. firmom hostingowym przechowującym nasze dane na serwerze, w tym serwerze skrzynki pocztowej,
  2. firmom księgowym świadczącym na naszą rzecz usługi księgowe, w związku z którymi przetwarzane są Pani / Pana dane widoczne na fakturach / rachunkach,
  3. lektorom języków obcych prowadzącym własne przedsiębiorstwa i świadczącym nam usługi na podstawie stosownych umów,
  4. dostawcom usług i rozwiązań technicznych oraz organizacyjnych umożliwiających świadczenie usług i zarządzanie naszą organizacją (w szczególności dostawcom usług teleinformatycznych, firmom kurierskim i pocztowym),
  5. dostawcom usług prawnych i doradczych oraz wspierających nas w dochodzeniu należnych roszczeń (w szczególności kancelariom prawnym, firmom windykacyjnym).

Przekazywanie danych do państwa trzeciego Pani / Pana dane nie będą przekazywane do innych krajów.

Okres przechowywania danych: Pani / Pana dane będą przetwarzane do końca okresu przedawnienia potencjalnych roszczeń z umowy oraz zobowiązań podatkowych. Dane zawarte na fakturach będą przetwarzane do końca okresu, przez który przepisy prawa wymagają przechowywać dokumentację rachunkową. Ponadto, część danych może być również przetwarzana po upływie wskazanych wcześniej okresów przez czas prowadzenia przez nas działalności gospodarczej w celach archiwalnych, analitycznych i statystycznych opisanych bardziej szczegółowo powyżej w ramach wskazania na cele i podstawy przetwarzania danych.

Uprawnienia związane z przetwarzaniem. W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługują Panu / Pani następujące uprawnienia:

  1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
  2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych,
  3. prawo do usunięcia danych (jeżeli Pani / Pana zdaniem nie ma podstaw, abyśmy przetwarzali Pani / Pana dane, może Pani / Pan żądać, abyśmy je usunęli),
  4. prawo do ograniczenia przetwarzania danych (może Pani / Pan żądać, abyśmy ograniczyli przetwarzanie danych wyłącznie do ich przechowywania lub wykonywania uzgodnionych z Panem / Panią działań, jeżeli Pani / Pana mamy nieprawidłowe dane lub przetwarzamy je bezpodstawnie),
  5. prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych (ma Pan/ Pani prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu; powinien Pani / Pan wskazać nam Pani / Pana szczególną sytuację, która Pani / Pana zdaniem uzasadnia zaprzestanie przez nas przetwarzania objętego sprzeciwem. Przestaniemy przetwarzać Pani / Pana dane w tych celach, chyba że wykażemy, że podstawy przetwarzania przez nas danych są nadrzędne wobec Pani / Pana praw lub też, że Pani / Pana dane są nam niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń),
  6. prawo do przenoszenia danych (ma Pani / Pan prawo otrzymać od nas w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego dane osobowe, które Pani / Pan nam dostarczył na podstawie umowy lub Pani / Pana zgody. Może nam Pani / Pan zlecić przesłanie tych danych bezpośrednio innemu podmiotowi),
  7. prawo wniesienia skargi od organu nadzorczego (jeżeli stwierdzi Pani / Pan, że przetwarzamy dane niezgodnie z prawem, może Pani / Pan złożyć w tej sprawie skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub innego właściwego organu nadzorczego). W celu wykonania swoich praw prosimy skierować swoje żądanie pod wskazany wyżej adres e-mailowy. Proszę pamiętać, że przed realizacją Pani / Pana uprawnień będziemy musieli odpowiednio Panią / Pana zidentyfikować.

 

Autoryzowany dealer

Potrzebujesz pomocy?

Nie wiesz jakie rozwiazanie bedzie najlepsze dla Ciebie i Twojej firmy?

Napisz do nas!